dijous, 2 de juliol del 2015

Eeeeeeppp!

Estem creant dos presentacions en prezi.....som unes hackers jajajajaja!!
A Vanessa li agrada m'es el prezi que el ppt....es m'es visual per a ella ....aix'o diu....per es que encara necessita un altre coffee per estar on fire!!!
A Iria li comen\a agradar....per[o est'a m'es preocupada del teclat d-aquest ordinador....
Us heu fixat oi....aquest teclat sembla xin'es....sense accents i amb simbols a tot arreu. Nosaltres nom'es volem possar accents i escriure b'eeeee....per[o no podem.



2 comentaris:

  1. Vigileu que el Prezi enganxa, jo ja no puc imaginar les meves classes sense un 😜 esquemes, presentacions, falsa pissarra digital, línies del temps,....

    ResponElimina
  2. ains esther ... jo vaig ser adicte al prezzi pero em vaig desenganxar... pot ser aquest curs torno a fer algun pinito...

    ResponElimina